
Ancak bu noktada ilgili çevrimiçi aracın seçimi ve kullanımı konusu büyük önem arz etmektedir. Bu bağlamda günümüz öğrenenlerinden bir sorunu çözmek ya da belirli bir kazanıma ulaşmak için farklı bakış açılarından bakmaları, yeni duruma ilişkin gerekli bilgileri veya çözümleri ortaya koymak adına diğer öğrenenlerle iş birliği yapmaları yerel veya küresel takım çalışmalarına verimli katılmaları ve bu süreçte bakış açılarını genişletmek ve öğrenimlerini zenginleştirmek amacıyla çevrimiçi araçlardan yararlanmaları beklenmektedir. Farklı çerçevelerde yer alan ortak standartlar incelendiğinde her birinin, yerel, ulusal ve uluslararası ölçekte iletişim ve iş birliğinin önemine doğrudan odaklanıldığı açıkça yüzyıl bireylerinin sahip olması gereken becerilerin bir arada sunulduğu çerçeveler oluşturmuşlardır. yüzyıl Becerileri Ortaklığı (Partnership for 21st Century Learning - P21) ya da Uluslararası Eğitim Teknolojileri Topluluğu (International Society for Technology in Education - ISTE) gibi birçok kuruluş tarafından 21. UNESCO, Ekonomik İşbirliği ve Kalkınma Örgütü (OECD), 21.

Virtual poster sessions have great potential to improve collaborations and science communication experiences at scientific conferences and in undergraduate classrooms. We shared our lessons learned to facilitate a second VPS at the SABER 2021 meeting and to assist future poster session organizers in designing engaging, inclusive, and accessible poster sessions. Here, we outlined our goals for hosting an inclusive virtual poster session (VPS), demonstrated how a backward design approach can facilitate effective VPS, and described our rationale for adopting an asynchronous/synchronous model using the Padlet and Zoom platforms. In Spring 2020, prompted by the rapid transition of the SABER (Society for the Advancement of Biology Education Research) Summer 2020 meeting to an online format, we designed and implemented a no-cost and accessible, asynchronous, and synchronous virtual poster session. ABSTRACT Poster sessions are an integral part of conferences because they facilitate networking opportunities and provide a platform for researchers at every career stage to present and get feedback on their work.
